Vespa GTV „Sei Giorni” Edycja II
Vespa w wyjątkowym modelu GTV „Sei Giorni” to unikatowy model rocznicowy, który produkowany jest w limitowanej ilości. Każdy egzemplarz posiada emblemat z numerem seryjnym.
Model charakteryzuje się: dedykowanym szarym matowym kolorem lakieru, aluminiowymi felgami w kolorze czarnym ozdobionymi czerwonymi okleinami, osłoną tłumika w kolorze czarnym, sportowym skórzanym siedziskiem z elementami alkantary. W standardzie wyposażenia znajdują się również:
Niska przyciemniana sportowa szyba, wykończenia przedniego „krawata” w kolorze czarnym, okleina z numerem „6”.
Cena 44 900 zł
EDYCJA I (ZIELONY MAT) NIE JEST JUŻ DOSTĘPNA/OSIĄGALNA
Wyścigowa dusza Vespy
Najnowocześniejsza technologia i oraz osiąganie odległych celów tak typowe dla rodziny Vespa GTS, w nawiązaniu do historii i tradycji sportowych modeli Vespa spowodowało narodziny nowej ekskluzywnej Vespy Sei Giorni, specjalnej wersji, wyprodukowanej w wydaniu limitowanym, spadkobiercy oryginału Vespa Sport „Sei Giorni” z roku 1951.
Model ten wpisany jest w legendę, stworzony był specjalnie dla wyczerpującego wyścigu „Six Days International of Varese” z 1951 roku, w którym był absolutnym i zaskakującym bohaterem, zdobywając 9 złotych medali. Unikalny styl nowej Vespy „Sei Giorni” niewątpliwie przypomina klasyczną naturę Vespy. Charakterystycznymi elementami są nisko umieszczony bo na przednim błotniku reflektor, odsłonięta kierownica podobna do modelu z roku 1951, analogowy wskaźnik prędkości.
Początki legendy
Był rok 1951, a Piaggio Squadra Corse zaskoczył świat wyścigów, triumfując nad prawdziwymi motocyklami terenowymi w jednym z najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych sześcio dniowych zawodów: Sei Giorni Internazionale, który odbył się w Varese.
Vespa „Sei Giorni”, która wzięła swoją nazwę od tego zwycięstwa, była bardzo podobna estetycznie do standardowego modelu, różniąc się przede wszystkim większym zbiornikiem paliwa, bardziej opływową tarczą i większą prawą boczną torbą. Model Sei Giorni jest jednym z najbardziej legendarnych w historii Vespa i jest obecnie bardzo poszukiwany przez kolekcjonerów.